dinajel skriver om dom enkla känslorna

söndag, november 21, 2004

framkant

Ibland känner jag mej extra mycket i framkant. Som när jag köper en ny mp3-spelare ungefär samtidigt som dom flesta andra köper sin första. Bara för att jag börjar tycka min gamla känns just lite gammal.

Helgen har varit fantastisk. Jag och J har gjort allt rätt i helgen. Allt det man göra ska när vädret helt plötsligt slagit om till strålande vinterväder. Ibland när man är ute och promenerar kan man möta märkliga vinterdjur. Som sopugglan.



Dinajel är ovanligt oinspirerad och funderar på att ta ett bad.

Häjrå för idag.

1 Comments:

  • sopugglan är det bästa. HAHAHAHA.

    (måste bara påpeka att det där med att lägga in bilder på sopugglor, ja det tänkte jag på redan när jag var typ fjorton år!)

    puss pårre.

    By Blogger Unknown, at torsdag, november 25, 2004  

Skicka en kommentar

<< Home