dinajel skriver om dom enkla känslorna

måndag, september 26, 2005

Harmoni

Jag var på akvarieauktion. Jag köpte några akvarieväxter.

Sen fick jag en bok signerad av Erlend Loe. Fast det var typ flera dagar sen. Kanske upp till en vecka.

Jag har gått och sett teater också. Det var nånstans mittemellan växterna och Loe. med Karin. Namn: Spielrein, Sabina på Stadsteatern. Oväntat bra faktiskt.

Helgen var såhär: bra. Man kom ut på andra sidan som en lugn och harmonisk person. Synd att man måste jobba sen och bli olugn och oharmonisk. Det vore bättre om jag hade ett väldigt ojobbigt jobb. Mitt jobb kunde vara jobbigare, det ska inte förnekas, men ett jobb är ändå ett jobb.

Kom att tänka på att det finns många möjligheter att lägga in länkar till saker och ting i den här bloggen på vissa ord. Men kom igen, people, lite klarar ni väl att söka själva.