dinajel skriver om dom enkla känslorna

fredag, april 28, 2006

Roliga saker att googla

Det är fantastiskt kul att se vad folk googlar på och som dessutom leder dom till min blogg. Några favoriter från de senaste veckorna är dessa:

- roliga namn (två personer har googlat detta och hamnat på min blogg oberoende av varandra!)
- folk som knular
- knular (jag säger som johanna: kids! lär er stava!)
- rumpor (rättstavat iallafall)
- riboflavin (varför googla efter riboflavin? och varför klicka på länken till min blogg?)
- lypsylberoende (jag känner tyvärr inte till nån bot, hörru.)
- känslorna (VEM, jag frågar VEM söker på enbart ordet "känslorna"? Vad förväntar dom sig att hitta?)
- nån jeppe från norge har googlat efter "professor baltasar"

och så min absoluta favorit:

- roliga saker att googla

Faktum är att om man googlar på "roliga saker att googla" så hamnar min blogg överst i träfflistan! inte för att min blogg är så kul iofs. Men ändå! Vilken triumf! Det måste ju vara den bästa sökträffen nånsin!

Dessutom är det tre personer som har googlat på "dinajel". Är det så folk hittar min blogg när dom glömt adressen eller är det stalkers?

2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home