dinajel skriver om dom enkla känslorna

fredag, augusti 24, 2007

Barn att hata

Normalt sett är ju barn något som är svårt att tycka illa om. Stöter man på jobbiga barn är det mer föräldrarna som väcker ens avsky.

Men efter att ha sett reklamen för "Monster Jam" som hela tiden går på teve, så är jag beredd att omvärdera min ståndpunkt. Vad är problemet med dom två barnen som plötsligt dyker upp i publiken, räcker ut tungan, spärrar upp munnen i en infantil pose, och viftar med några godtyckliga fingrar i luften (troligen i ett försök till metal-hand)?

Dom barnen väcker min avsky. Övriga barn står fortfarande högt i kurs.

I övrigt har jag köpt en tavla. Den var fin. Det är första gången jag köper en riktig tavla.

1 Comments:

  • Jag kan hjälpa dig med att komma på fler barn att hata:

    1. Det krullhåriga lilla missfostret i nån reklam för tv-kanaler. Han upprepade frasen "utan parabol, med parabol" tills man bara ville slänga något tungt i huvudet på honom (synd att tv:n var i vägen)

    2. Det lilla missfostret med världens bajsnödigaste, lillgamlaste röst i reklamen för drycken ProViva. AAARGH!

    3. Det lilla (tjej)missfostret i reklamen för Barilla Pasta, hon med genomträngande blå ögon. Hon var skitläskig!

    Katter är mycket bättre, dom kan man aldrig hata!

    By Blogger Hedokatt, at fredag, oktober 05, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home