dinajel skriver om dom enkla känslorna

måndag, januari 30, 2006

Utmaningen

Johanna har utmanat bland annat mej. I'm game!

Du skall göra upp en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du har och sedan utmana fem andra bloggare att göra det samma och fortsätta kedjan. De skall även bifoga de här korta reglerna i sitt meddelande. Längst ner i det här inlägget finns en lista över vilka jag utmanar.

1. Jag brukar klämma ihop folks kinder bara för att jag tycker det är roligt. Ofta tar jag kort på när jag klämmer ihop folks kinder.

2. Jag är lypsylberoende. Och jag måste ta lypsyl och dricka en klunk vatten precis innan jag lägger mej. Annars kan jag inte somna. Inte en chans.

3. Jag har den egenheten att jag alltid rör på munnen när jag gör nåt pyssligt med händerna, typ hackar lök eller skriver med en penna. Alltid. Inte ens när jag försöker låta bli så kan jag låta bli.

4. Jag tröttnar otroligt fort på saker. Alltså otroligt fort. Ibland kan jag tröttna på nåt på fem sekunder. Jag får en jättebra idé som jag bara måste göra. Sen fem sekunder senare är den totalt ointressant och bara jobbig.

5. Jag har ett akvarium som rymmer 375 liter vatten och gör mäsk för att på så vis tillverka koldioxid så att mina akvarieväxter ska bli glada... vilket dom iofs blir. Jag vet vad KNO3 och KH2PO4 står för.

Tydligen ska man utmana andra bloggare också. Fem stycken. Men jag vet bara tre så jag utmanar dom: Josefin, Karin, Björn. Sen vet jag inte fler.

3 Comments:

  • Punkt nummer 5 är faktiskt konstigast! Hahaha. Du kommer på puben va, förresten?

    By Blogger Johanna, at måndag, januari 30, 2006  

  • Klart jag kommer på puben! Vi klagade så mycket på att vår jobb-kickoff skulle vara på fredag så den sköts upp. Så jag kommer!

    Jag har en sida om akvarierna också. Här:

    http://hem.bredband.net/akvarium

    By Blogger dinajel, at tisdag, januari 31, 2006  

  • lypsylberoende är int en ovana/egenhet, det är ett tecken på att man är en redig medborgare. grattis.

    By Blogger nilla, at måndag, februari 20, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home